Marketing – Výzva IV.
Program podporuje prezentaci MSP na zahraničních veletrzích a jiných akcích.
Hlavním cílem programu a Výzvy je posílení růstových motivací malých a středních podniků (dále také „MSP“), jejich schopnosti a marketingové připravenosti nacházet nové trhy mimo ČR (územně i produktově), vstupovat na ně a udržet se na nich. S tím souvisí zvýšená schopnost mezinárodní expanze, rozšiřování exportní působnosti, výrobních a prodejních aktivit.
Cílová skupina: malé a střední podniky
Podporované aktivity:
- účast podnikatelů na veletrzích a výstavách v zahraničí,
- doprava vystavovaných exponátů, stánku a jeho vybavení vč. balného a manipulace, zajišťovaná externím dodavatelem
- marketingové propagační materiály pro účely veletrhů a výstav, zajišťované externím dodavatelem
Míra podpory:
200.000 Kč – 4.000.000 Kč, max 50% způsobilých výdajů
Příjem žádostí: 1. 3. 2019 – 31. 5. 2019